Навигация+ 

Правильний вибір товару

Опубликовано Апрель 25, 2017 – 06:06

Ключовий фактор успіху для спеціалізованого магазину - яскравий, незвичайний асортимент. Існує купа інших місць, де покупці можуть витратити свої гроші, велика кількість одних і тих же товарів зустрічається в більшості магазинів. Спеціалізований магазин виділяється якраз тим, що там покупцеві пропонують ретельно вибрані і оригінально представлені товари. Стенлі Маркус, легендарний керуючий Neiman-Marcus, що не покидав свій пост буквально до останнього дня (помер в 2002 році у віці 96 років), казав, що покупці очікують від спеціалізованих магазинів, що там їм запропонують найкращі товари або кращу якість за гідною ціною .На нашому сайті Ви дізнаєтесь який порядок реєстрації в Прозоро, щоб у вас не винекло ні яких помилок.

Агенти із закупівель, які працюють в спеціалізованих магазинах, повинні вміти ризикувати, постійно шукаючи незвичайні, унікальні товари. Як тільки товар з'являється в магазині знижених цін, значить, прийшла пора вилучити його з асортименту спеціалізованого магазину.

Якщо це можливо, потрібно підшукувати товари, недоступні на ринку товарів широкого споживання. Це допоможе витримати конкуренцію в області цін, в якій легко програти, адже ви не можете купувати величезні партії за зниженими цінами.

Чи існують товари, які не можна знайти в великих магазинах? Щоб це з'ясувати, потрібно регулярно відвідувати конкурентів і вивчати їх асортимент, звертаючи особливу увагу на нові надходження. Запитайте своїх клієнтів, куди ще вони ходять за покупками, і знайдіть слабкі місця в асортименті і обслуговуванні, які надають ці магазини. Постарайтеся запропонувати щось інше. Можна налагодити прямий імпорт або закуповувати вироби безпосередньо у ремісників-надомників або на малих підприємствах - тоді ці товари можна буде купити тільки в вашому магазині. Ви можете знайти лінії продуктів з маркетинговою стратегією, розрахованої тільки на роздрібну торгівлю.

Хоча для клієнтів спеціалізованих магазинів ціна - не головне, вона в більшості випадків все-таки є важливим фактором при прийнятті рішення про покупку. Щоб зрозуміти, чи підходить новий товар для мого магазину, я повинна відразу визначити, чи вписується він в наш ціновий діапазон. Досить важко домогтися прибутковості магазину навіть при звичайній стовідсоткової торговельну націнку до оптової ціни, і завжди корисно подумати, чи можна продавати цей товар з трохи вищою надбавкою.

Щоб отримувати гарний прибуток, пропонуючи при цьому товар за прийнятними цінами, потрібно купувати за найнижчими оптовими цінами. Ми постійно добиваємося зниження цін, шукаємо можливості знижок і продовження термінів платежів. У тих випадках, коли це можливо, ми закуповуємо товар упаковками, це виходить дешевше, ніж при закупівлі партіями. Ми намагаємося робити покупки безпосередньо у виробника, минаючи дилерів і посередників. Як часто повторює мені Гері Дарвін, колишній віце-президент з продажу в Cardinal Inc., ніколи не зашкодить, якщо ви запитаєте у постачальника: «А чи не можна купити це дешевше?»

Деякі магазини об'єднуються для закупівлі товарів, збираючи дрібні замовлення в один великий, що дозволяє домогтися більш вигідних умов: знизити ціну і відсунути термін оплати. Така кооперація добре зарекомендувала себе в книжковій, фармакологічної і скобяной галузях. Цей метод може виявитися корисним і для вас.

Багато агентів із закупівель вибирають тільки ті товари, які подобаються їм самим, але ж вони ж не збираються їх купувати! Один з виведених з себе постачальників заявив: «Я б заборонив агентам по закупкам говорити:« Мені це не подобається »! Яка різниця, подобається їм товар або не подобається? Якщо він годиться для їх магазину і добре продається - хай спробують! »Інший оптовик розповів мені, що одна дама гордо відмовилася від товарів для кішок, тому що, бачте, вона не любить цих тварин. Якщо її клієнтам подобаються кішки - а деяким з них напевно подобаються, - вона повинна продавати відповідні товари, якщо, звичайно, її магазин не називається «Собача будка». Це не означає, що ви повинні продавати товари, які можуть бути образливими або віддають поганим смаком.

Розглядаючи новий товар, подумайте, чи не суперечить він принципам вашого магазину, і якщо немає, то як краще його виставити. В яку категорію він потрапить? Чи потрібно вам розширювати асортимент в цій категорії? Якщо ви використовуєте бюджетну схему open-to-buy, подивіться, чи будуть в цьому відділі кошти на момент доставки замовлення? Не поспішайте приймати рішення про закупівлю. Непогано спочатку розглянути аналогічні товари з іншої лінії продуктів і вирішити, які краще купити. Намагайтеся перевіряти нові лінії в період затишшя в справах, щоб встигнути зробити велике замовлення, якщо новинка буде вдало продаватися.

Похожие страницы